piątek, 16 listopada 2012

Wstęp




Tytuł: "Dramione - Dwa Światy"
Podtytuł: "Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć" 
Parring: Dramione - Draco Malfoy i Hermiona Granger

Autorka : Venetiia Noks
Powód napisania opowiadania: <nie>Normalna wyobraźnia autora :)
Wszelkie prawa do kanonicznych postaci należa do J.K Rowling Postacie niekanoniczne są moim wymysłem.Wszelkie podobieństwo do innych FanFiction jest nie tyle co przypadkowe, ale zupełnie niezamierzone :) 

Witam!
Na tym blogu mam zamiar pisać opowiadanie z cyklu "Dramione". Jest to moje pierwsze spotkanie z tym parringiem, ale mam nadzieje, że komuś przypadnie do gustu. Historia będzie rozgrywała się na siódmym roku w szkole magii i czarodziejstwa w Hogwarcie. Z ważniejszych informacji dotyczących opowiadania:
- Voldemort nie żyje
- Śmierciożercy albo nie żyją, albo siedzą w Azkabanie i dobrze im tak :)
- Wszyscy uczniowie wrócili by dokończyć 7 rok nauki- Snape i Dumbledore żyją
- Malfoy i inni ślizgonii zrozumieli swój błąd w sprawie poparcia dla Voldka, ale i tak nadal lubią dokuczać innym uczniom<pewne rzeczy się nie zmieniają :)>
- Rodzice Malfoya <Narcyza i Lucjusz>, zostali uniewinnieni, ale ministerstwo ma ich na oku
-Ron i Hermiona oraz Harry i Ginny rozstali się przed początkiem roku szkolnego. Dokładne powody pojawią się w opowiadaniu.
-Hermiona znalazła i odczarowała swoich rodziców
-Lista ofiar wojny, może się różnic od tej z książki.



To by było na tyle :) Mam nadzieję, że opowiadanie komuś się spodoba. Wkrótce zapraszam na Prolog i I rozdział :)


PozdrawiamVenetiia 

PS. Jeśli ktoś byłby zainteresowany stanowiskiem mojej bety, będę bardzo wdzięczna i zobowiązana :)


PS 2. Szablon i wygląd bloga mają charakter tymczasowy, postaram się o lepszy w większej wolnej chwili.


-

12 komentarzy:

  1. hej, hej ;)
    zobaczyłam komentarz i postanowiłam wejść, ale dopiero zaczynasz ;)
    jednak poczekam, czy jest coś nowego i napewno skometuję :)
    no i dziękuję za dodanie do Polecanych
    pozdrawiam i życze Weny, bo moja nadal ucieka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weny to po co z wielkiej? Wena, to wena. Chociaż z moją jest najgorzej :/
      A tb i innym niech wena przychodzi i niech nie odchodzi.

      Usuń
  2. Hej. To mój pierwszy komentarz, ale jak patrzę w prawo, to chyba czytasz mojego bloga więc witam. Szukałam coś nowego i postanowiłam tu sobie wpaść i przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pure - Blood Princess22 stycznia 2013 17:37

    Witam :)
    Zauważyłam, że masz tutaj wiele polecanych blogów i z tego co widzę to czytamy wiele takich samych :D
    Więc witam w klubie xD
    Ja ze swojej strony dodam, że uwielbiam Dramione, więc będę tu często Cię odwiedzać ;)
    Powodzenia w pisaniu ! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto ja:p
    Twoja nev czytelniczka
    Chciałam dodać tylko od sb że obydwie jesteśmy chyba fankami tych samych blogów ;p
    A między innymi heart beat in the silence

    No ale chciałam polecić kilka blogów : ( jakby co nie moich)
    milosc--hermiony
    hermiona-kiedys-granger
    jak trudno jest kcohac
    bieg ku przyszlości
    itp.
    melblack-i-jej-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam przeczytać wszystkie rozdziały jakie ukazały się,po rza kolejny :) Zapraszam na dramione-the-magic-world.blogspot.com -ukazał się nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szum medialny wokół twoich blogów (w sumie, już po szumie, ale dopiero teraz zaglądam) sprawił, że chciałabym poczytać to opowiadanie. Wiedz, że jestem nastawiona pozytywnie i zamierzam komentować każdy rozdział w miarę możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz kolejne opowiadanie!:( Proszę:( /Anielka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam tu, bo Nox cię poleca. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm.... brzmi ciekawie, zabieram się do czytania ;))

    OdpowiedzUsuń