piątek, 14 listopada 2014

Prolog Addie - "Ciemna Strona Dobra"

Witajcie :)

Piątek - kolejna miniaturka :)
Cieszę się bardzo, że zainteresowanie publikacją na DŚ jest dość sporore. Młode autorki chcą się Wam pokazać w swoich najlepszych dziełach i przy okazji zaprosić Was na swoje blogi. Dziś krótki, lecz bardzo treściwy prolog pt: "Ciemna Strona Dobra" napisany przez autorkę o pseudonimie: Addie Della Robbia, której twórczość możecie odnaleźć na blogu: http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com - Zapraszamy :)
Bardzo proszę Wszystkie osoby czytające o pozostawienie chociaż krótkiego komentarza - właśnie po to są te publikacje, by autorki mogły poznać Wasze opinie. Napiszcie jeśli się Wam podoba, jeśli nie - również, ale proszę, by napisać dlaczego i co należałoby poprawić - tak motywuje się autorów do ciągłego podnoszenia poprzeczki :) Pozdrawiam!
Venetiia

PS. Zainteresowanie publikacjami jest duże, ale bardzo Was proszę o kolejne prologi i miniaturki :) Każdy kto chce tu opublikować swoje arcydzieło proszony jest o kontakt ze mną: venetiia.noks@gmail.com. Najbliższy wolny termin: 16.01.2015 - dużo czasu, by stworzyć coś wyjątkowego, ale termin można zaklepać do przodu, a tekst wysłać dopiero w pobliżu terminu :) Zapraszam Wszystkich! :)


***




Najgorszym uczuciem w moim życiu było to, że w kulminacyjnym punkcie wojny nie potrafiłem wybrać słusznej strony.
Po jednej ze stron, gdzieś tam w środku bitwy walczyła moja matka. Walczyła dla idealisty, który chciał zrównać świat z ziemią i zbudować go od nowa na swoich zasadach. Nowy, lepszy świat złożony z czarodziei najczystszej krwi, których reprezentować będzie jedyna słuszna władza - Lord Voldemort.
Za to po tej drugiej, w obronie ówczesnego ładu, walczyli moi przyjaciele, nauczyciele, zwykli uczniowie... Niewinni ludzie, którzy po prostu chcieli przeżyć.
Ja nie wiedziałem za co i dla kogo tu byłem. Rzucałem zaklęciami w każdego, kto stawał mi na drodze i wyglądał podejrzanie. Ratowałem siebie. Trwało to dopóki sam nie oberwałem jakimś paskudztwem. Wyłożyłem się na podłodze jak długi, wszystko mnie bolało, czułem się wręcz jakbym płonął. A potem zemdlałem.
Prawdziwy bohater.
Minęły chyba wieki, zanim zacząłem odzyskiwać świadomość, a obudziłem się w samym piekle. Słabym wzrokiem dostrzegałem ruiny pięknego niegdyś zamku, w uszach miałem huk, a w nozdrzach zapach krwi i śmierci. Pochylały się nade mną dwie ukochane twarze. Moi przyjaciele również wyglądali, jakby przeszli przez sam Hades. Ona taka wyniszczona przez życie, on z rozharataną zaklęciami twarzą. A w oczach mieli tylko pustkę i łzy.
Poczułem, że nadchodzi kolejna fala bólu i gdy znów zaczynałem odpływać, zdołałem ostatkiem sił wyrzucić z siebie tylko trzy słowa:
- Potter... Chrońcie Pottera.

38 komentarzy:

  1. Prolog fajny, choć krótki. Mam nadzieję, że rozdziały będą dłuższe. Wplotłaś tam odrobinę tajemniczości, która zachęca do dalszego czytania. Na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych prologów jakie czytałam. Jest tu dużo tajemniczości, która zachęca do dalszego czytania. I szczerze mówiąc mam nadzieję, że będzie co dalej czytać, autorka nie zawiedzie i będzie kontynuować pisanie tego opowiadania.Ja przeczytam na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krótkie, ale tajemnicze i nie tyle co pozostawia niedosyt, ale raczej taką ogromną chęć więcej i więcej! :) Na pewno będę zaglądać na Twojego bloga :)
    Vanillia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No niee, GENIALNE! :D
    Na sto procent zajrzę na twojego bloga ;)
    Prolog świetny. Krótki, ale taki jego urok ;)
    Pozdrowienia
    ~Aśkolud

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i treściwy prolog. Widzę, że zamiast na temat postawiłaś na wykonanie - to dobrze, bo jeżeli chciałabyś zmienić zdanie i zacząć wprowadzać długie dialogi, opisy akcji, to to będzie bardzo proste. Odwrotnie byłoby trudniej (mam nadzieję, że rozumiesz, o co mi chodzi)
    Ogółem chętnie przeczytam coś twojego, bo wiem, że się nie zawiodę :)
    I ta końcówka - może i nie kanoniczne zachowanie Dracona, ale daje powód do ciekawości :) Gorąco pozdrawiam, Galadriel Black.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że zrozumiałam przekaz :D Serdecznie dziękuję i oczywiście zapraszam na bloga, któego jestem współtwórcą - http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/ :)

      Usuń
  6. Całkiem fajny prolog krótki i zwięzły. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nono, bjutiful. Dobra, nevermind, sto nołlajfovaniu /:
    Prolog bardzo ciekawy - widać, że masz pomysł na historię, wplotłaś w nim kilka rzeczy pozostawiając same znaki zapytania. *foch*
    Mam nadzieje, że jak najlepiej rozwiniesz fabułę, która, nawiasem mówiąc intryguje już teraz, wyjdzie z tego arcydzieło.
    Zdobyłaś mnie samym prologiem, a to rzecz niemal niemożliwa XD
    Czekam na dalszy rozwój akcji~
    /Universe, która pisze z anona bo jest zbyt penisa żeby się zalogować

    ps za wszelkie błędy lub przekręcone wyrazy przepraszam, nie lubimy się z moją aurokorektą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja autokorekta naprawdę musi cię nie lubić, bo nazwała cię penisem XD niegrzeczna :p Bardzo dziękuję za mile słowa :)

      Usuń
    2. Kurde, miało być leniwa, głupia autokorekta :_:
      /zirytowana Universe

      Usuń
  8. Do jasnej avady, przed wyjdzie ma być ,,i".
    i ,,stop" zamiast sto XDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Zaciekawiło mnie nie powiem :) Czekam na kolejny piątek i kolejną autorkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow... niemalże dosłownie mnie zamurowało. Proszę o więcej! Taki świetny, intrygujący prolog nie może się zmarnować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna... tylko tyle jestem w stanie napisać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jestem zauroczona tym pięknym, choć krótkim prologiem! Proszę, powiedz, że założysz z nim bloga! Ploooooooossssseeeee! Chcę czytać dalej! Będę stałą czytelniczką!

    Przepraszam, czasami zachowuję się jak dziecko... Pisz, pisz, pisz!
    Anastazja Laider

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar założyć, ale prawdopodobnie dopiero po ukończeniu "Heaven Knows" :) Możliwe że czasem będą się pojawiać rozdziały do "Ciemnej strony dobra"w odnośniku na owym blogu :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny prolog. Veniku jako, ze jestem początkującą "pisarka" rownież chciałabym, abyś oceniła mój pierwszy rozdział.... Mam już bloga, ale na razie jest prolog.
    Pzdr. ;3
    http://dramione-i-thought-i-was-an-alien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. prolog ciekawy i intrygujacy, lubie znecac sie nad kanonem topiac go w najblizszej kaluzy. oczywiscie jesli jest to,tak jak tutaj,dobrze umotywowane. w prologu sporo sie dzieje jednak z oryginalnej draconskiej perspektywy. czytalo sie milo i az chce sie poznac ciag dalszy. wiec cierpliwie czekam milo zaintrygowana
    Alys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę by kanon był u mnie aż tak zatopiony, z resztą sama kiedyś ocenisz ;)

      Usuń
  15. Strasznie fajny prolog 😄
    Naprawdę świetnie się go czyta i zapowiada fajna historię.
    Brawo!
    Pozdraiwam i życzę powodzenia,
    S-W-K x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Chciałabym się jeszcze zapytać, czy tez mogłabym tu No trochę wypromować się... :)
    Pzdr.
    Alien
    http://dramione-i-thought-i-was-an-alien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, prolog jest świetny, ciekawy, tajemniczy i w ogóle... Tylko czemu ja sądzę, że to będzie yaoi?! Internety mnie niszczą...

    OdpowiedzUsuń
  18. Prolog bardzo ciekawy, tajemniczy, tylko szkoda, że taki krótki. Mimo wszystko zachęcił mnie do dalszego czytania i na pewno zajrzę na bloga, kiedy już zaczniesz publikować tą historię. :)
    http://niewolnicy-wlasnych-wspomnien.blogspot.com

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Intrygująco i tajemniczo!
    Cóż dużo powiedziec nie można,ale wciąga niesamowicie.
    Weny.
    Pozdrawiam,Lili.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny prolog :) bardzo chciałabym przeczytać kolejne rozdziały ♥ życzę powodzenia a na bloga podanego wyżej na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, hej, jestem tutaj pierwszy raz. Masz super bloga i masz talent, w sumie to chciałam skomentować trochę wcześniej, ale nie mogłam. Prolog fajny i taki.... tajemniczy. Heh, opowiadania potterowskie zaczęłam czytać chyba tydzień temu, ale już sporo mam ich na swoim koncie, ale twój był jednym z pierwszych. Serdecznie zapraszam na mój nowy blog o dramione http://dramione-love-me-please.blogspot.com/ papatki

    OdpowiedzUsuń
  22. Tajemniczo i ciekawie :) zapowiada się niezły blog :D mam nadzieję że doczekam się czegoś więcej :)
    Pozdrawiam :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, straciłam z Tobą kontakt kochana! Zagubiłam gdzieś Twe gg i ubolewam ;c
    Wciągnęło mnie, był tajemniczo i ciekawie!
    Czekam na więcej.

    http://avis-dramione.blogspot.com/ Zapraszam na rozdział 17 (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się właśnie zastanawiam XD
      Ale raczej nie chodzi o mnie, bo na gg jest tylko jedna Addie Della Robbia :p

      Usuń
  24. Fajny prolog :D ciekawy, taki inny :* zaciekawił mnie, wiec jesli znajde czas to moze nawet zajrze :P Pozdrawiam ;) Zielonoo;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Klasa sama w sobie. No i co tu dużo mówić ;). Droga Addie, masz spory talent. Z chęcią wpadnę niedługo na twojego bloga i poczytam twoją twórczość. Prolog jest naprawdę wciągający, i mimo iż krótko - pięknie opisany, i bardzo treściwy. Życzę ci mnóstwo weny, i ciekawych pomysłów :* Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mi się podoba i mam nadzieję, że w trybie natychmiastowym zaczniesz pisać kolejne rozdziały.
    Lubię to, jak oddałaś postać Draco, zrobiłaś to z gracją. No i oczywiście całość przyjemnie się czyta dzięki twojemu pisarskiemu talentowi. Nie bywam na blogach o tej tematyce, ale na twój na pewno wejdę i przeczytam wszystko, co do ostatniego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witajcie! Jeśli chcecie poznać dalszą część opowiadania "Ciemna strona dobra", zapraszam Was serdecznie na bloga http://ciemna-strona-dobra.blogspot.com :)
    Proszę też o opinię.

    Pozdrawiam,
    Addie Della Robbia

    OdpowiedzUsuń