piątek, 12 grudnia 2014

Prolog Pauliny Gron - "About me and you: In the past..."



Witajcie!


Piątek jeszcze trwa, więc na szczęście zdążyłam. Opóźnienie spowodowane jest moimi problemami z pocztą gmail ( w ostatnich dniach ciągle tak mam). Przepraszam za nie serdecznie zarówno czytelników, jak i autorkę - Paulinę Gron, która przedstawia Wam dziś Prolog do swojego opowiadania. Paulina jest autorką, która prowadzi już swojego bloga - www.the-story-of-the-past.blogspot.com, a chciała żeby jej Prolog trafił do szerszego grona odbiorców :) Mam nadzieję, że może liczyć na Wasze komentarze i szczere opinie. Ja życzę jej sukcesu, jak każdej młodej autorce :) Za tydzień zapraszam Was na kolejną publikację i przypominam, że wszystkie chętne osoby, które chciałyby opublikować tu swoje autorskie dzieła proszone są o kontakt: venetiia.noks@gmail.com! :) Nadal obowiązuje zasada, że każdy może spróbować swoich sił i nie ma, nie było i nie będzie podziału ze względu na umiejętności, wiek, pomysł czy inne kryteria, które proponowały tu niektóre osoby :) Zapraszam Wszystkich Serdecznie! 

Pozdrawiam!

Venetiia Noks


***


Prolog

"About me and you: In the past..."

"Jeśli miałabym wybierać pomiędzy Pamięcią a Tobą - wybrałabym Ciebie i przekonała się, czy nie będę żałować swej decyzji..."

Przychodzi w życiu taki moment, kiedy nie potrafimy odpowiedzieć na, wydawałoby się, proste pytanie. Nic bardziej mylnego.
Bardzo ważna dla mnie osoba, a mianowicie moja babcia, powiedziała mi kiedyś, że te najprostsze pytania, są tymi najtrudniejszymi. Nie zawsze, ale i tak większość. A ja przekonałam się o tym na własnej skórze, w momencie, gdy powiedziałam "Nie".
Wszyscy obecni zwrócili oczywiście szczególną uwagę na mnie, ale ja tylko podwinęłam kremową, ślubną suknie i uciekłam z kościoła.
W tamtym momencie chciałam uciec jak najdalej od tej mugolskiej wspólnoty. Od ślubu. Od Rona. Od naszych rodzin. Ale przede wszystkim, od dawnej Hermiony Granger, czy - jak kto woli - Gill Granger. Kobiety, która grała kogoś kim nie jest, nie była i nigdy nie będzie...
Jak to się stało, że nie jestem tym, kim byłam i powinnam teraz być? Opowiem Ci moją przerażającą, smutną, pełną cierpienia, ale piękną historię...


29 komentarzy:

  1. Zaintrygował mnie.
    Naprawdę dobry prolog.
    Layls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Venetio !
      Dodałam nowy rozdział :* Mam nadzieję ,że Ci się spodoba !

      Usuń
  2. Prolog taki, jak uwielbiam. :D
    Krótki, bez zbytecznych dialogów, troszkę tajemniczy i zachęcający do dowiedzenia się więcej :D Gill Granger..? *o*
    Miona (albo Gill ) , która gra kogoś, kim nie jest..?
    I to zakończenie...to będzie burzliwe Dramione.
    'Zyskałaś' nową czytelniczkę :*
    ~~Elanor
    http://dramione-elanor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prolog. Właśnie taki, jaki lubię. Tajemniczy, intrygujący.... Zachęcający do przeczytania historii. Ja twoją na pewno przeczytam :)
    Pozdrawiam i życzę weny
    ~ Aśkolud

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciągający, tajemniczy i niewątpliwie zachęcający do przeczytania całej historii. Na pewno przeczytam więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten prolog :) Zajrzę do Ciebie na bloga jakoś w trakcie przerwy świątecznej, kiedy będę miała trochę czasu ;) Jak możesz to zostawi mi przypomnienie w "SPAMIE" na blogu :)
    kocham-cie-dwa-male-slowa.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Cassandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dobry styl, pierwsze zdanie kupiło mnie całkowicie, zaglądając do kazdego zakamarka serca i duszy... tym jednym zdaniem skłoniłaś mnie do odwiedzenia bloga.
    Dla mnie to trochę przekombinowane, czytałam twoje miniatury i troche się pogubiłam, może za dużo gill/hermiony... nie wiem, może potrzebuje czasu żeby to przeczytać i sobie poukładać.
    Nadal wracam do początku, prolog jest mądry, intryguje ale i niesie ze sobą prostą życiową prawdę.
    Ja nadal czytam pierwsze zdanie.
    Alex
    coseeterne.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) genialny, wciągający prolog :)
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygował mnie i na bloga na pewno zajrzę. Pozdrawiam :)

    Addie
    http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótki, ale bardzo fajny i intrygujący prolog. Na pewno zajrzę na twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za wasze opinie :D Takie coś na prawdę podbudowuje autora. Zapraszam was na bloga, z chęcią przeczytam komentarze i sama odwiedzę wasze blogi w wolnej chwili :D Cieszę się, że ktoś to przeczytał i, że do kogoś trafił sens tytułu, pierwszego zdania czy całego prologu :) Siędzę teraz przed laptopem z takim bananem na twarzy, że aż mnie usta bolą :D

    Zapraszam na więcej, a jeśli ktoś chce link, to niech mi napisze na pocztę G-mail.


    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć jest to krótki prolog to i tak zaciekawił mnie bardzo:)
    Czekam na więcej....Dużo więcej;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i ciekawy prolog :)
    Zachęciłaś mnie do swojego opowiadania, jeśli czas pozwoli wpadnę napewno! :*
    Pozdrawiam,
    SWK <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, drzwi są otwarte dla każdego :D

      Paula

      Usuń
  13. Uwielbiam takie tajemnicze prologi. Autorce życzę worka pełnego weny :)
    Pozdrawiam
    Nevaeh Black

    OdpowiedzUsuń
  14. http://zarzadzanie.blog.pl/wladcy-marmurowego-aniola.blog.pl/wp-admin/
    Zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://wladcy-marmurowego-aniola.blog.pl

      Usuń
  15. Strasznie mi się podoba:) naprawdę super!
    Intrygujący prolog,już widzę że będzie to coś warte czytania:)
    Niesamowity wstęp, zachęcający:)
    Mam pytanie:) co ile dni zamierzasz dodawać rozdziały?:) -rosalie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Następny rozdział (V) będzie w tym lub przyszłym tygodniu, także jeśli chcesz to wpadaj :)

      Paula

      Usuń
  16. Ciekawie i zachęcająco, krótko i treściwie. Właśnie o to chodzi w prologu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki :D

    Zapraszam na bloga (the-story-of-the-past.blogspot.com) :)

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny prolog :) zaraz wpadnę na twojego bloga :)
    Pozdrawiam
    Rosenatorka

    OdpowiedzUsuń
  19. Krótkie ale miłe :) bardzo zaciekawia i zachęca do czytania. :D Gratuluję i życzę abyś nadal mogła rozwijać się w tym kierunku ;) pozdrawiam ;3 Zielonoo;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za miłe słowa :)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń