piątek, 7 sierpnia 2015

Drabble/Dialog Nanetty - "Częstuj się mała"

Witajcie,

Dziś krótka forma prezentacji autorskiej - Drabble w formie dialogu :)
Autorka, która je napisała nie ma zamiaru zakładać bloga, ani się udzielać - tak po prostu miała ochotę pokazać swój mały - jak to określiła - wygłup literacki, który wrzucam tutaj z nadzieją, ze być może poprawi komuś humorek :)

Apel do wszystkich autorek, które maja zarezerwowane terminy publikacji: Kochane, wysłałam do Was maile z zapytaniem czy utrzymujecie chęć dodania tu swoich dzieł - osoby, które mi jeszcze nie odpisały proszę o potwierdzenie takiej chęci, bo jak zapewne wiecie powoli kończymy i z moich wyliczeń wychodzi, że będzie jeszcze tylko 6-7 publikacji :)
Z góry dziękuje za odzew (venetiia.noks@gmail.com).
Pozdrawiam Wszystkich!

V.

***

- No dalej, nie żałuj sobie.
- Nie!
- No weź, proszę...
- Zwariowałeś? Jeszcze ktoś zobaczy!
- Hermiono, przecież to nic takiego, każdy to robi.
- Ale to jest niedopuszczalne!
- Nie bądź uparta, zobacz jakie jest twarde i różowe.
- Draco, to jest obrzydliwe!
- Włóż, a za chwilę będzie miękkie i lśniące.
- Nie zrobię tego!
- Jesteś wręcz przesadnie grzeczna.
- Nie wezmę tego od ciebie i koniec!
- Przestań, przecież wiem, że chcesz.
- Nie mam zamiaru łamać zasad!
- Serio? Nie wiedziałem, że rzucie gumy balonowej na lekcji Historii Magii to taka wielka zbrodnia.

25 komentarzy:

  1. Hahahahahahahahahahahahahaha nie mogę :') Super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah hah nie wierzę xd super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha no bardzo mi poprawiło humorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm nie wiem czy tylko zemną jest coś nie tak bo moje pierwsze skojarzenie.....mhm domyście się jakie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahahahaha no padłam gratuluję autorce pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam trybutów. http://igrzyskasmiercipowrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogowie, uśmiałam się ;D genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokój, to słowo, które przejawiało się w Proroku Codziennym bardzo często od czasu zakończenia Bitwy o Hogwart Każdy znalazł własną jego definicję, jedni pogrążyli się w smutku i żałobie, codziennie pamiętając o tych których stracili, inni zrobili krok naprzód i postanowili odnaleźć swoje miejsce budując wszystko od nowa. Większość osób zdecydowało się na powtarzanie ostatniego rocznika w szkole Magii i Czarodziejstwa by dostać się do lepszej pracy. Niestety niespełna pół roku po tamtej tragedii, pośród nieświadomych niczego czarodziejów zaczyna powstawać kolejna krwawa sekta na pogorzeliskach byłych wyznawców Sami Wiecie Kogo. Kiedy tragiczny wypadek ma miejsce w Hogwarcie, nie da się już dłużej udawać, że nic się nie dzieje. Czy były śmierciożerca, Draco Malfoy jest w to zamieszany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dracoandhermionefanfiction.blogspot.com

      Usuń
  9. Jejku ! ;) Jakie super ! Ekstra to wymyśliłaś. I ta guma balonowa ! :) Cały czas się jeszcze śmieję. Mam nadzieję, że będziesz chciała pisać jeszcze takie rzeczy. Bo to jest epickie!;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótkie, zabawne :) Podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń