niedziela, 8 listopada 2015

Nowy Adres Bloga!

Kochani!

Żegnam się powoli z Dwoma Światami, przynajmniej pod tym adresem. Dla wszystkich chętnych - opowiadanie "Dramione - Dwa Światy" oraz wszystkie Miniaturki Dramione - możecie znaleźć na nowym blogu:





Serdecznie Zapraszam! :)

Dla osób chętnych są dostępne również wersje PDF moich opowiadań oraz miniaturek. Również zapraszam!


Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko. W razie pytań zapraszam do kontaktu: venetiia.noks@gmail.com.
Zapraszam Was również do czytania mojego autorskiego opowiadania, które wkrótce się rozkręci: venetiia-noks.pl

Do zobaczenia!

Venetiia Noks

13 komentarzy:

  1. Na pewno często będę wpadać na nowego bloga i od nowa czytać wszystkie Twoje dzieła. Jestem Ci ogromnie wdzięczna za to, że chciało Ci się pisać i tworzyć tak piękne opowiadania :*
    Kiedy myślę, że za niedługo Dwa Światy znikną, czuję się jakby miał umrzeć mój stary kumpel...
    Z wytęsknieniem będę wyczekiwać dnia, w którym odnajdę Twoją książkę w księgarni ;)
    Nie umiem nie płakać przy tym komentarzu. Wszystkie twoje blogi to nieodłączne części mojego życia. Mam nadzieję, że spotkam w życiu jeszcze aż tak jak Ty oddaną swojemu zajęciu blogerkę :')
    Chciałabym tak dużo napisać, ale nie umiem wymyślić odpowiednich słów...
    Trzymaj się Venik i nigdy nie przestawaj być taką cudowną autorką, jaką jesteś!
    Gorąco pozdrawiam! Johanna Malfoy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana :)
      Dzięki ludziom takim, jak Ty, ta cała przygoda w ogóle miała jakiś sens.
      Pozdrawiam Cieplutko i Zapraszam pod nowy adres :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że będzie Nowy blog ale tego tutaj nie usuniesz ? ( jeśli było napisane to skóry za nieuwagę xd)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście będziemy wpisać z radością! :)
    Naprawdę ciężko mi się pożegnać z tym blogiem.. tyle wspomnień :')
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie dramione-love-to- the-grave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie dramione-love-to- the-grave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fremionestory.blogspot.com/

    będę zachwycona jeżeli wpadniecie. Przepraszam, że reklamuję się w tym parringu, ale myślę, że są osoby zainteresowane obiema formami opowiadań. Świetny blog, zaczytałam się!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://dramioneniemamiloscibezcierpienia.blogspot.com/
    http://swiathuncwotow.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń