poniedziałek, 2 listopada 2015

Podsumowanie Akcji Promocyjnej Młodych Autorek

Witajcie Kochani!


Zakończenie akcji mającej na celu promocję pracy początkujących autorek i pomoc osobom, które nie mają swoich blogów w poznaniu opinii szerszego grona odbiorców, sprawiło, że postanowiłam przedstawić Wam garść informacji o tym, jak cała akcja przebiegała i jaki miała odbiór.



Na blogu zostało opublikowanych 50 miniaturek, prologów, rozdziałów, drabbli i innych prac początkujących autorek.
Swoje prace do publikacji nadesłały 43 autorki.
Największą ilością wyświetleń cieszyła się Miniaturka autorstwa Marty M. - "Dla Makosi", która to zanotowała 6918 wyświetleń.
Największą ilość komentarzy otrzymały kolejno:
Miniaturka Krukonki2001 - "Warto słuchać głosu serca..." - 91 komentarzy
Jednakże, jako, że większość z nich to dyskusja tych samych czytelniczek, to liczy się najwięcej pojedynczych komentarzy, które otrzymała miniaturka Dominki F. - "Nienawidzę poniedziałków" - 51 komentarzy



Kolejne miejsca (całkowita ilość komentarzy bez liczenia pojedynczych):



Kinga i Lena - "Gdy nagle..." - 49 komentarzy
Dyeha Clavis - "Konkurs na prolog" - 48 komentarzy
Harietta - "Czas leczy rany" - 48 komentarzy
Kennel  - "Książki działają cuda" - 48 komentarzy


Najczęściej polecaną publicznie miniaturką była praca Anastazji Laider - "Dramione - Uratuj mnie..." - +6 poleceń.
Najlepszy stosunek ilości wyświetleń do ilości komentarzy zanotowała - Dyeha Clavis - 48/1277 za "Konkurs prologowy".


To na tyle statystyki.
Dziękuję Wszystkim odważnym dziewczynom, które postanowiły spróbować swoich sił w pisaniu. Niezależnie od tego czy nadal piszecie, czy była to tylko jednorazowa przygoda, to zrobiłyście ogromny krok na przód, czego Wam serdecznie GRATULUJĘ :)
Składam Wam serdeczne podziękowania za wywiązanie się z terminu i udaną współpracę, życzę Wszystkim weny, wytrwałości, kreatywności i powodzenia!

Dziękuje również wszystkim czytelnikom, którzy aktywnie brali udział w czytaniu, wspieraniu i komentowaniu prac młodych autorek - to dzięki Wam, ta cała akcja w ogóle miała sens. Jesteście najlepsi!
Serdecznie uściski i pozdrowienia!

Wasza Venetiia.


PS. Przypominam, że jeśli ktoś nadal ma ochotę spróbować swoich sił w pisaniu i opublikowaniu swojej pracy, to jest taka możliwość na stronie Stowarzyszenia Księcia Półkrwi. 
Swoje zapytania w tej sprawie kierujcie na adres: 7jazzyjazzy@gmail.com 
W razie jakiś spraw do mnie zapraszam - venetiia.noks@gmail.com


Opowiadanie "Dramione - Dwa Światy" oraz wszystkie miniaturki mojego autorstwa zostały już przeniesione na nowego bloga i wkrótce zostaną skasowane z tego adresu. Ogłoszę to w osobnym poście i tam też podam Wam link do nowego bloga. Pozdrawiam raz jeszcze...  :)


V.








35 komentarzy:

  1. Szkoda, że to już koniec... Koniec akcji na DŚ, koniec Twoich opowiadań Dramione i blogów...
    Pozostało nam tylko czekać na link. :D
    Jeśli chodzi o publikacje, będziemy zaszczyceni kontynuowaniem zadania :)

    Pozdrawiamy serdecznie!
    Zespół SKP
    --
    Stowarzyszenie Księcia Półkrwi
    Fanfiction Potterowskie dla każdego! Spis opowiadań wszelkich pairingów i nie tylko.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Znaczy się ostatnio koleżanka podsłała mi linka do pewnego bloga. I treść pierwszych rozdziałów, jest wręcz łudząco podobna do twojego opowiadania Dwa światy. To link do tego bloga:
    http://leonetta-nikt-nas-nie-rozumie.blogspot.com/
    Jeju, aż wstyd, że koleżanka coś takiego mi podesłała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Masz rację, to plagiat. Zgłosiłam już sprawę gdzie trzeba. Proszę Cię byś w moim imieniu przekazała koleżance, że jest zwykłą złodziejką (jeśli nie chcesz to sama jej to chętnie napiszę na maila). Obrzydliwe jest to, co zrobiła.
      Dziękuję Ci za czujność. Wspaniała postawa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy. Po prostu to było dość... szokujące. Tym bardziej, że chciało się jej to żywcem przepisywać, skoro masz blokadę na kopiowanie.
      I chyba się źle zrozumiałyśmy. Koleżanka nie jest autorką, ona to tylko czytała.
      Samej autorki nie znam.
      Życzę milszego wieczoru.

      Usuń
    3. A to przepraszam, za urażenie koleżanki :) W każdym razie Tobie bardzo, bardzo dziękuję. Osiem rozdziałów żywcem skopiowane, no to się głowie nie mieści, ale mam nadzieję, że "autorka" tego plagiatu szybko zrozumie co zrobiła.
      Pozdrawiam raz jeszcze.

      Usuń
    4. Wiecie, ze w np. Safari wystarczy zaznaczyć i skopiować w opcjach, który wyświetlają sie u góry, prawda? Bo mam wrażenie, żeście nieuswiadomione.

      Teila

      Usuń
    5. A kto Ci powiedział, żeśmy nieuświadomione? Tekst można skopiować banalnie prosto pomimo blokady, niemniej jednak taka blokada odstrasz bardziej niedoswiadczone w złodziejstwie osoby. I można to zrobić w każdej przeglądarce. Wiedziałaś, czyś nieświadoma była?

      Usuń
    6. Atramentowa stwierdziła, że plagiatorka musiała przepisywać, stąd wniosek. Na innych przeglądarkach sie nie znam, od lat pracuję tylko na Safari, dlatego właśnie o nim wspomniałam. Skąd ta agresja, jeju…?

      Tei

      Usuń
    7. Twój ton - "bo mam wrażenie, żeście nieuświadomione". Po co ta ironia?
      Otóż ładniej by było zapytać "czyśmy uświadomione" zanim podzielisz się swoimi wrażeniami. I wrzucanie wszystkich do jednego worka jest brzydkie, bo ja nie odniosłam się do stwierdzenia o przepisywaniu, tylko sama napisałam o "skopiowaniu". Doskonale wiem, jak Rainbow Nelly (plagiatorka) tego dokonała. W jej wersji powtarzają się nawet stare literówki z DŚ, więc nie trzeba mnie uświadamiać. Jam świadoma... zęby zjadłam na blogspocie, serio. A mój M. jest informatykiem i znam możliwości bardzo wielu przeglądarek, bo miałam okazję się z nimi zetknąć.
      Pozdrawiam.

      PS. A do agresji to mi jeszcze daleko...

      Usuń
    8. Hej, ironia? Tak to odebrałam? Kurczę, lupę sobie kupię, bo złośliwości tutaj nie widzę.
      Gdzieś kiedyś widziałam, jak coś podobnego pisałaś (ze plagiatorka musiała przepisywać), ale może mi sie pomieszało, nie wnikam, bo w sumie po co?

      Tei
      PS Wiec jak jesteś agresywna, to rzucasz bluzgami czy co?

      Usuń
    9. Co odebrałaś? To ja odebrałam jako ironiczną Twoją wypowiedź. Owszem, kiedyś myślałam, że nie da się skopiować tekstu z blokadą, ale od dawna już jestem świadoma, dla Twojej szanownej informacji. A co do agresji, to żaden hejt czy inny ironiczny komentarz nie jest w stanie jej we mnie wzbudzić, wiec nie masz się o co martwić, ani po co się tym interesować :)
      Pozdrawiam

      PS. Na przyszłość uświadamiaj kogoś, kto będzie tego potrzebował lub Cię o to poprosi i nie pisz do dwóch osób na raz, komentując wypowiedź tylko jednej z nich, to unikniesz takich głupich dyskusji.

      Usuń
    10. Tfu, autokorekta. Miało byc "odebrałas".
      Heh, już od dawna na każdy komentarz z nuta krytyki reagujesz agresja, z tego co widzę w komentarzach do poprzednich postów.
      Kończę ta dyskusje o nic, nie widzę sensu pisać tyle przez jedna bzdurę.

      Tei

      Usuń
    11. Wiesz, że czytanie ze zrozumieniem jest bardzo potrzebne np. na testach gimnazjalnych lub maturze? Radzę się tego nauczyć - przyda się na przyszłość.

      Usuń
    12. Nie muszę sie już o to martwić - te testy mam za sobą, kochana.
      Żegnam i radzę przestać zachowywać sie jak obrażona księżniczka (och, taka idiotka jak ja pozwala sobie na radzenie Venetii, jeju jeju).

      Tei

      Usuń
    13. Heh, ale jesteś zabawna :) dzięki za poprawę humoru. To właśnie uwielbiam w blogach :)

      Usuń
    14. Taaak Tei, testy to ty może miałaś w podstawówce, bo niemożliwe żeby ktoś starszy pisał w tak złej formie i na dodatek takie bzdury. Specjalistka od uświadamiania się znalazła.
      Chipsy
      Ps. Safari to sam syf.

      Usuń
    15. Jesli ja miałabym byc po podstawówce ze względu na to jak pisze, to Venetiia powinna ciagle ślęczeć w przedszkolu. Dobra, teraz już na serio - kończę, choć fajnie sie tak z wami obrzucać jakże-zakamuflowanymi-obelgami.

      Tei
      PS Mi tam pasuje, a opinia anonima równie randomowego co ja raczej niezbyt mnie obchodzi, wybacz.

      Usuń
    16. Ooo masakra jak mi pojechałas teraz po ambicji Teio :D Chyba będę płakać... Tyle że że śmiechu :D

      Usuń
    17. Weź Teia skończ się ośmieszyć, popisujesz się jak dziecko gimbazy. Chciałaś zabłysnąć, nie wyszło,więc nie rób dalej z siebie idiotki, tylko odpuść bo tylko się ponizasz.

      Usuń
  3. No i koniec ;')
    Tak ciężko się żegnać.. nie wiem jak to będzie bez Ciebie i tego bloga. To już część naszego życia, a na pewno serca.
    Wiedz, że darzę Cię niezwykłym uznaniem i podziwem. Przeżyłam z Tobą wspaniałą przygodę :) Dziękuję za wszystko.
    Pozdrawiam i wszystkiego jak najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Kochana za przemiłe słowa :)
      Ja Tobie również życzę wszystkiego NAJ! I dziękuję, za wszystko... Było mi niezmiernie miło czytać wszystkie Twoje komentarze :)
      Pozdrawiam!

      Venetiia

      Usuń
    2. Te słowa to jak miód dla moich w tym wypadku oczu :) Widząc jak sympatyczną osobą jesteś, będzie się jeszcze trudniej pożegnać..
      :) Buziaki!

      Usuń
    3. Aż prychnęłam.

      Usuń
    4. To wytrzyj monitor :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Blokowanie opcji anonimowych komentarzy? Czasem mam wrażenie, że wyczuwasz mnie na odległość albo twój M. wraz z twoją armią już mnie namierzyli przez adres IP. Strach się bać.
      ~multikonto

      Usuń
    6. To ty jeszcze istniejesz? :) Myślałam, że po takim czasie przeminęłaś niczym niegroźna grypka... :D
      A opcja anonimowa została zablokowana na wszystkich blogach - nie mam czasu ani ochoty na czytanie wynurzeń anonimowych (brak odwagi co?) frustratek z zbyt dużą ilością wolnego czasu. Niech sobie śmiecą gdzie indziej :)
      Pewnie pękasz z dumy, że Cię pamiętam, prawda? Ale to tylko dlatego, że jesteś osobliwością z tych bardziej zabawnych niż denerwujących :)
      Pozdrowionka słodkie :)

      Usuń
    7. Sprawdzam, co słychać na starych śmieciach, wiesz, czasem warto usiąść w fotelu i pośmiać się z rzeczy, z których śmialiśmy się jakiś czas temu. A tu się okazuje, że nadal śmieszne. Niektóre sprawy chyba nigdy się nie zmieniają.
      Masz rację, w końcu anonimowy to nikt konkretny... Więc nie może mieć własnego zdania, bywa.
      Shalom.

      Usuń
    8. Stare śmieci...aż mi się łezka zakręciła, bo też taki mam do tego wszystkiego stosunek :) A własne zdanie może (a nawet powinien!) mieć każdy, ale wiesz, jak to w życiu jest. Gdybym chciała zobaczyć pajaca na żywo, to bym poszła do cyrku :) Nie mam potrzeby nikogo w tym celu namierzać.
      Bywaj Anka! :)

      Usuń
    9. PS TĘSKNIŁAM.
      PS 2 NAPRAWDĘ.

      Usuń
    10. W takim wypadku, pozostaje mi mieć nadzieję, że swoim zwyczajem ubarwiłam Ci dzień :)

      Usuń
    11. Jak zawsze, droga Venetiio. I zawsze byłam Ci za to niezmiernie wdzięczna.

      Usuń
  4. Venetiio, jest mi przykro, że ktoś posunął się do tak haniebnego czynu jakim jest kradzież. I na dodatek "założyłam bloga na siebie (...) miło by było, gdybyście zostawili po sobie komentarz, to bardzo motywuje". Istna masakra, jeszcze to rozgłaszanie, że to jej praca... Okropność
    A co do postu... Gratuluję, naprawdę. Trzy cudowne Dramione, piękne historie... Naprawdę szczere, ogromne gratulacje :D Gratuluję też wszystkim dziewczynom, które odważyły się opublikować miniaturki/prologi/drabble na tym blogu.
    Pozdrawiam! ;)
    ~Bella Black

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest fantastyczny! Lekko mi się go czytało, historia była... obłędna :D
    Świetne Dramione, wszystkie twoje utwory... no super :D

    Zapraszam do mnie - http://harrypotterilaskawszylos.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Cennetyn Black :D

    OdpowiedzUsuń